Ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin jij je kan ontwikkelen tot een volwaardig klantenservice medewerker? Voel jij je comfortabel aan de telefoon en wil je graag mensen helpen? Dan ben jij de klantenservice kanjer die wij zoeken!

Hoe ziet jouw dag eruit?

Je komt aan op je werk en wordt warm welkom geheten door je collega’s. Nadat je je computer hebt opgestart ben je klaar om vol enthousiasme klanten te helpen. Dit is iets waar je energie van krijgt en wat je het liefste doet. De eerste abonnee die je aan de lijn krijgt geeft aan dat hij de krant voortaan graag digitaal wil lezen. Door de uitgebreide trainingen en coaching weet je precies wat je moet doen om dit te regelen. Vervolgens word je gebeld door een gefrustreerde klant, omdat de krant te laat is bezorgd. Je toont begrip en zorgt dat de klacht wordt opgelost. Aan het einde van het gesprek merk je dat de klant weer vrolijk is en zelfs lacht. Een blije klant, dat voelt goed!     

Over de functie

Je gaat als Inbound klantenservice medewerker aan de slag. Je staat telefonisch abonnees te woord die bellen met een vraag over hun abonnement. De functie bestaat in de basis uit telefonische werkzaamheden, welke naar verloop van tijd worden uitgebreid met mail en chat.

Je gaat aan de slag bij het grootste onafhankelijke mediahuis van Noord-Nederland met meer dan 70 digitale kanalen, 30 events, 40 weekbladen, 7 nieuwsbladen en 3 dagbladen. Denk hierbij aan de Leeuwarder Courant, Dagblad van het Noorden en het Friesch Dagblad. Daarnaast is het uitgever van tientallen lokale nieuwsmerken en regionale themakanalen.

Waar en wanneer ga je werken? 

De klantenservice is op werkdagen geopend tussen 7.30 en 17.00 uur en 3 keer per week op een avond tot 19.30 uur (maandag, woensdag en vrijdag). Daarnaast op de zaterdag van 8.00 tot 12.00 uur. Je bent flexibel inzetbaar waarvan 1x in de drie weken op zaterdagochtend en 1 avond in de week. In overleg zal je deels thuis en deels op kantoor gaan werken.

Wat wij vragen

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Je kunt je goed inleven in de klant en bent communicatief sterk;  
  • Je bent nauwkeurig, leergierig en bezorgt klanten graag een glimlach op hun gezicht;
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands en het is mooi meegenomen als jij Fries verstaat/spreekt; 
  • Je beschikt over goede computervaardigheden en maakt systemen snel ‘eigen’. 

Wat bieden wij jou?

  • Een startsalaris van €10,14 per uur (€9,54 onder 21 jaar) met de mogelijkheid om te groeien naar €12,00 per uur. 
  • Vakantietoeslag van 8,33%.
  • Je kunt zelf je basis beschikbaarheid opgeven.
  • We bieden jou trainingen waarmee jij jezelf kunt ontwikkelen!
  • Je hebt een leuke werkplek binnen een gedreven en gezellig team.
  • Een mooie werkervaring voor op jouw cv.
  • Een uitgebreide betaalde inwerktraining van 4 dagen met daarbij intensieve begeleiding op de werkvloer.
  • De mogelijkheid om deels thuis te werken.

Wij vinden jouw ontwikkeling belangrijk

Er wordt gewerkt met The Employee Life Cycle. Dit is een opleidingsplan met verschillende trainingen en workshops die jou naar een hoger niveau brengen. In het opleidingsplan zitten verschillende fases. Door je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen groei je niet alleen in fase maar ook in salaris!

Geef een reactie