Ben je niet bang om klanten op te bellen? Beschik je daarnaast over overtuigingskracht en heb je een vlotte babbel? Dan ben jij de commerciële baas die wij zoeken!
Wat ga je doen?
Jij belt klanten van VodafoneZiggo die in een eerder gesprek met ons hebben aangegeven hun particulier abonnement te willen omzetten naar een zakelijk abonnement om zo te kunnen profiteren van voordelen. Jouw collega heeft dit eerder al in orde gemaakt voor de klant, waarna er een verzoek naar de klant is gegaan om de wijziging digitaal te accorderen. Aan jou de taak om de klanten te bellen die nog niet hebben geaccordeerd, te achterhalen wat de reden hiervan is en eventuele twijfels of vragen op te lossen.
Hoe ziet je dag eruit?
Wanneer je een goede bak koffie hebt gepakt, log je in en kun je beginnen met bellen. Met de eerste klant die je spreekt heb je direct een leuk gesprek en je merkt dat de klant toch nog wat twijfelt over de prijs van het zakelijke pakket. Door je commerciële instelling zie je het als een uitdaging om de klant zo goed mogelijk te helpen met vragen en te overtuigen van de voordelen, zodat de klant alsnog akkoord geeft. Je benoemt daarom nog een keer de voordelen van het pakket en past het pakket zo aan dat die nog beter op de wensen van de klant aansluit. De klant is een stuk positiever en geeft definitief akkoord. Yes! Weer een sale te pakken.
Na nog een paar belletjes is het alweer tijd voor pauze. Je besluit gezellig met collega’s een potje tafelvoetbal te doen. Vervolgens ga je weer vol frisse energie aan de slag.
Wil jij een flexibel rooster? Check!
Je kunt zelf je uren indelen. We werken doordeweeks met drie verschillende shifts: 9.00-12.30 uur, 13.00-17.00 uur en 17.00-21.00 uur (alleen op vrijdag is er geen avondshift). In het weekend is het mogelijk om op zaterdag te werken tussen 10.00 en 15.00 uur. Zo kun jij je werk makkelijk combineren met privé zoals bijvoorbeeld een studie of sport.
Ook thuiswerken is bij ons mogelijk
Zodra jij 24 uur per week of meer beschikbaar bent bieden wij de mogelijkheid om thuis te werken. De eerste 4 tot 6 weken zullen wel op kantoor zijn om je zo goed mogelijk in te werken.
Wat vragen wij?
- Je hebt MBO+ werk en denkniveau;
- Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
- Ervaring in (telefonisch) klantcontact is een mooi meegenomen, maar geen vereiste;
- Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel, bent leergierig en enthousiast;
- Je bent commercieel ingesteld en beschikt over lef!
- Het motiveert jou om met targets te werken;
- Maar het allerbelangrijkste: je hebt plezier in het werk wat je gaat doen!
Wat bieden wij jou?
- Een startsalaris van €10,14 uur (€9,54 onder 21 jaar) en de mogelijkheid om te groeien naar € 12,- per uur.
- Vakantietoeslag van 8,33%.
- Een flexibel rooster waarin jij zelf je beschikbaarheid kan opgeven.
- Mooie bonussen die jij kunt behalen op basis van prestaties.
- Een leuke werkplek binnen een gedreven, dynamisch en bovendien gezellig team.
- Een leerzame baan waar jij aan skills werkt die je kan toepassen in je verdere carrière.
- Een mooie aanvulling voor op jouw cv.
- Een volledig betaalde tweedaagse training.
- Korting op je Vodafone/Ziggo telefoon- en tv abonnement.
- Je maakt regelmatig kans op het winnen van kaarten voor verschillende voetbalwedstrijden en concerten in de Ziggo Dome.
Wij vinden jouw ontwikkeling belangrijk
Er wordt gewerkt met The Employee Life Cycle. Dit is een opleidingsplan met verschillende trainingen en workshops die jou naar een hoger niveau brengen. In het opleidingsplan zitten verschillende fases. Door je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen groei je niet alleen in fase maar ook in salaris!